Dni Starogardu 2024 – sprzedaż biletów online

Zapraszamy do zakupu biletu on-line! 

CENA BILETÓW

Bilet indywidualny: 2 zł (w tym VAT). Upoważnia 1 osobę do wstępu na teren imprezy przez trzy dni trwania wydarzenia (21-23.06.2024) na wszystkie strefy wydarzenia.

Bilet rodzinny: 5 zł (w tym VAT). Bilet upoważnia do wstępu max. 2 osoby dorosłe i max. 5 dzieci (do 18 roku życia) na teren imprezy przez trzy dni trwania wydarzenia (21-23.06.2024) na wszystkie strefy wydarzenia.


Przy wejściu teren imprezy za okazaniem biletu uczestnik otrzymuje opaskę – znak identyfikacyjny, który musi być trwale widoczny na nadgarstku. Na jego podstawie uczestnik wydarzenia ma prawo do udziału we wszystkich strefach wydarzenia. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia opaski istnieje możliwość wymiany go na nowy przy zwrocie zniszczonego.

Bilety obowiązywać będą zarówno na Rynku Miejskim jak i na Stadionie Miejskim. 

3 możliwości zakupu biletów:

Sprzedaż online

Nie chcesz stać w kolejkach? Kup bilet na Dni Starogardu Gdańskiego przez internet!
https://osir.interticket.pl

Sprzedaż stacjonarna

Zakupy on-line są nie dla Ciebie? Proponujemy zakup biletu w puntach sprzedaży stacjonarnej, w terminie od 15.06.2024 do 20.06.2024:

– Hala Sportowa im. Gerarda Podolskiegoul. Hallera 19, czynna w godz. 8 -21/ od poniedziałku do piątku,
– Miejska Hala Sportowa im. Andrzeja Grubbyul. Olimpijczyków Starogardzkich 1, czynna w godz. 8 -21/ od poniedziałku do piątku,
– Siedziba Ośrodka Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskimul. Olimpijczyków Starogardzkich 1, czynne w godz. 8-14/ od poniedziałku do czwartku oraz od 8-13/ piątek,
– Kula Bowling oraz Centrum Rozrywki Piętro, ul. Hallera 16, w godzinach funkcjonowania obiektów do 20.06.2024.

Sprzedaż w dniu wydarzenia

Bilet będzie można zakupić online na platformie https://osir.interticket.pl lub w dniach 21-23.06.2024 w kasach bezpośrednio przed wejściem na wydarzenie oraz w trakcie jego trwania na Rynku i przed Stadionem Miejskim im. K. Deyny. Opłatę za bilet dokonać można za pomocą gotówki lub karty we wskazanych miejscach. 

Jeżeli masz problem z zakupem on-line.

Nie masz biletu w e-mail’u? Masz problem z transakcją?
Skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Interticket:
Biuro pracuje w dni robocze w godzinach 8-16, kontakt telefoniczny jest możliwy w godzinach 9-15.
E-mail: info@interticket.pl
tel.+48 517 951 122
+48 517 493 958

Do zobaczenia!